nedjelja, 23. studenoga 2014.

Njen otac joj ne dozvoljava da se uda jer kaže da prvo treba da završi školovanje



Pitanje:
Dobila sam nekoliko ponuda za brak ali ih je moj otac odbio, i to opravdava time što kaže da moram završiti školovanje prvo. Pokušala sam ih ubijediti u moju želju da se udam i da to neće negativno utjecati na moje školovanje. Ali moji roditelji ustrajavaju na svome stavu. Da li mi je dozvoljeno da se udam bez njihove dozvole? Ako nije, šta onda da radim?

Odgovor:
Hvala pripada Allahu.

Bez sumnje to što te tvoj otac sprečava da se udaš za nekoga ko ti odgovara je haram. Brak je važniji od studija, a i ne isključuje studije jer je moguće postići oboje.

U tvojoj situaciji ti je dozvoljeno da se obratiš šerijatskom sudu ida im kažeš šta je se desilo, nakon toga zadnja odluka je na sudu.

Odgovorio: Šejh Muhammed ibn 'Usejmin, rahimehullahu te'ala.
Pogledati: Fetava el-Mer'eh el-Muslimeh, 2/704, sastavio Ešref ibn Abdulmaksud.
Izvor: http://islamqa.info/en/111863