nedjelja, 16. veljače 2014.

Želi da razvede ženu jer ona možda misli na nekoga drugog


Pitanje:
 
Moje pitanje je kratko a to je da me muž želi razvesti. On sumnja da ja mislim na nekoga drugoga, i on ustrajava u svojim sumnjama. On kaže da ne volim da imam odnos sa njime kao što sam voljela prije, i da je razlog ovoga da volim nekoga drugog. Šta je rješenje?

Želi završiti sa ovim kako kaže pred mojom porodicom i razvesti me, ali on nema dokaza koji bi dokazali njegove tvrdnje, to je samo umislio. Šta da radim? Allah zna i svjedok je da ne mislim na nikoga drugog osim na njega, udala sam se za njega jer ga volim, kao što i on mene voli. Ne znam šta se desilo. Imamo sedmero djece, najstarije ima četrnaest godina, a najmlađe godinu i po. Šta da radim?


Odgovor:

Hvlala pripada Allahu.

Bez sumnje ovakvo ponašanje sa strane tvoga muža je pogrešno; molim Allaha da ga uputi. Muž nema pravo da iznosi takve odvratne optužbe protiv svoje žene bez dokaza.

Sijanje sjemena sumnje, ustrajavanje u njima i pokušavanje da se istraže su stvari koje vode uništenju porodice. Molimo Allaha da nas sačuva.

Moraš objasniti mužu da je njegovo razmišljanje pogrešno, i uvjeriti ga o svojoj nevinosti i čistoći. Ako je potrebno možeš mu se zakleti da si nevina, da ga voliš i da želiš nastaviti živjeti sa njime, jer je on tvoj muž i otac tvoje sedmero djece. Živjeli ste zajedno dug period, i to ne bi trebalo doći kraju samo zbog nekih sumnji koje šejtan ubacuje u ljudska srca.

Štoviše ti znaš razlog zbog kojeg je on posumnjao, a to je da on kaže da ne želiš biti intimna sa njime. Probaj promijeniti ovu ideju koju ima u glavi. Budi brižna prema njemu i približi mu se, i znaj da je to nešto što će ti povećati ugled kod Allaha i za što ćeš dobiti nagradu. Zato, nemoj oklijevati da to uradiš i da nađeš priliku da bi tvoj muž promijenio svoje mišljenje, i da odbaci svoje sumnje zbog toga što mu ne pridaješ pažnju.

Okreni se Allahu i traži od Njega da otkolni ove sumnje i da popravi stvari među vama; da uputi tvoga muža i da vam da sreću na ovome i na budućem svijetu.

Ako misliš da ima neko u njegovoj ili tvojoj porodici ko bi ga mogao posavjetovati i čiji bi savjet bio od koristi, onda potraži pomoć te osobe u rješavanju ovog problema.

Savjetujemo te da obratiš pažnju na tvoj ibadet, jer osoba može biti iskušana zbog grijeha, pa možda ti nisi dosljedna u pravima koja Allah ima kod tebe, neka je On Uzvišen. Ako je to slučaj, onda se vrati Allahu i nadoknadi ono što si propustila, jer ako osoba ispravi sve stvari sa Allahom, On će joj popraviti stvari sa ljudima.

Neko od selefa je rekao: "Ako ja zgriješim prema Allahu, to vidim u nepokornosti moje žene i moje jahalice."

Mnogo dovi Allahu i mnogo Ga spominji (zikr), i čitaj Kur'an u kući, posebno suru El-Bekare, jer neko može biti pogođen zavišću (hased) zbog onoga što posjeduje od blagodati i stabilnosti.

Molimo Allaha da vas oboje pomogne i uputi.

A Allah zna najbolje.

Odgovorio: Šejh Muhammed b. Salih el-Munedždžid
Izvor: http://islamqa.info/en/consult/98128