subota, 4. travnja 2015.

Nije dozvoljeno da neko klanja istiharu za drugu osobu

Pitanje:
Da je li je dozvoljeno nekome da klanja istiharu za mene, umjesto mene?

Odgovor:
Hvala pripada Allahu.

Nije nikome dozvoljeno da klanja istiharu na ime nekoga drugog.

Stoji u knjizi Lika'u-l-Babi-l-Meftuh od Šejh Ibn 'Usjemina na stranici broj 89: „Istiharu može klanjati samo osoba koja hoće da uradi nešto ili razmišlja da to uradi. Nije ispravno klanjati istiharu na za drugu osobu, čak i ako ga on ovlasti za to i kaže: 'Klanjaj istiharu Allahu za mene.' Jer je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: 'Ako neko od vas nije siguran u odluci koju treba donijeti, neka klanja dva rekata...' Isto tako, kada bi dvije osobe ušle u džamiju zajedno i jedna kaže drugoj: 'Klanjaj dva rekata tehijetu-l-mesdžida za mene, a ja ću da sjednem.' Ovo nije ispravno. Istihara namaz se veže za osobu koja traži uputu po pitanju stvari koje hoće da uradi.“

A Allah zna najbolje.


Odgovorio: Šejh Muhammed ibn Salih el-Munedždžid
Izvor: http://islamqa.info/en/134612